zondag 4 maart 2012

Count Your Blessings

Deze week was ik erg blij met het gevoel van lente. Niet echt realistisch, nog veel te vroeg, maar dat kan me niet schelen. Ik geniet er gewoon lekker van!

This week I was very happy with the prediction of spring. Not very realistic, much too early, but I don't care. I just enjoy it!


Winterjasmijn alvast in de tuin gezet.
Winterjasmin planted in the garden.

Groenten en kruiden gezaaid.
Sowed veggies and herbs.

Ravin verzint leuke dingen in de tuin.
Ravin makes up fun things in the garden.

Een tafeltje voor het werken met de plantjes, samen met mijn vader in elkaar gezet.
A small table put together by my father and me.

Ravin met een vriendje en Nox in de tuin aan het spelen.
Ravin, a friend and Nox playing in the garden.


Anki begon met het tellen van haar zegeningen. Bij haar kun je nog meer zegeningen zien.

Anki started counting her blessings. At her blog you can see more blessings.

2 opmerkingen:

  1. Heerlijk hè, dat begin van de lente? Je bent goed bezig in jullie tuin, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ook hoor. Kom maar op met die lente!

    BeantwoordenVerwijderen