maandag 23 januari 2012

Zinnenprikkelend


Mijn vriendje is zinnenprikkelend! Hij prikkelt de zintuigen!
Hoezo? Nou, heb je even????


Over koken (smaak), drummen (gehoor), een heel leuke gesprekspartner zijn (gevoel en goeie ideeën hebben voor het interieur (zicht) kan ik hele stukken schrijven, maar dat doe ik niet.

Geur is wat ik hier wil benadrukken!
Hij is namelijk Aromajockey! Aromajockey Scentman!

 Een Aromajockey is zoiets als een DJ of VJ, maar dan met geuren. Op evenementen voegt hij extra sfeer en persoonlijkheid toe, door met een bepaalde opbouw geuren van kruiden, vruchten, bloemen en dergelijke te verspreiden. Ook werkt hij desgewenst met feromonen. Met het rookverbod, ruikt het in het uitgaansleven soms erg onsamenhangend (lees vies), waardoor een Aromajockey geen overbodige luxe is!

De evenementen lopen erg uiteen: symposia, klassieke concerten, bioscoopvoorstellingen, modeshows, dancefeesten, workshops noem maar op.

Ook zijn er andere mogelijkheden te bedenken met geur, zoals geurmemory of leuke geurgadgets die aan gasten meegegeven kunnen worden.

 Ik ben trots!!!

3 opmerkingen: