zondag 25 september 2011

Count Your Blessings

Wat mij deze week blij maakte:

De creativiteit van mijn moeder.

Die o.a. bloemschikken, tekenen en schilderen leuk vindt. 

Mijn werk, waar ik met groot plezier naartoe ga. Superlieve collega's!!!

Mooie Nox, die mij af en toe tot waanzin drijft met zijn driftbuien, maar me daarna snikkend om de hals vliegt.

Ravin die zo ontzettend goed met zijn auto's (Cars) kan spelen.

Een feestje van lieve vrienden Rooz en Chris, die al 15 jaar samen zijn. 
Ook werd ik erg blij van mijn nieuwe telefoontje, waarmee ik allerlei effect foto's kan maken. Ik zal proberen dit tot een minimum te beperken. ;-)


Wat waren jouw zegeningen deze week?


Anki begon met het tellen van haar zegeningen. Bij haar kun je ook de anderen die tellen vinden.

6 opmerkingen:

  1. Leuk joh, die effectfoto's! Zijn dat apps? En je moeder is goed bezig! Fijne blessings... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gaaf, zo'n creatieve moeder! Lieve kindjes.... en dat van die telefoon, dat begrijp ik helemaal. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind ze juist leuk die effect-foto's! Mooi om te zien hoe je moeder zich kan uiten via de kunst. Heb je iets van haar in huis?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ohh, wat een mooie dingen maakt jouw moeder zeg!! Ik hou daar wel van :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk he zo'n nieuwe telefoon
    super gaaf speelgoed.
    Ik vind de effect foto's ook altijd erg leuk!
    Wat heerlijk dat je met plezier naar je werk gaat.
    Dat is hier op het moment wel anders en dat
    mis ik behoorlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk hoor!
    Je moeder heeft het fantastisch goed nagemaakt.
    Oma Egidia

    BeantwoordenVerwijderen