zaterdag 3 september 2011

Count Your Blessings







Deze week werd ik blij van Ravin, die met een tekeningetje thuiskwam, waar ik wel iets mee moest doen!!! Ik heb het in vilt uitgeknipt en tja, nu nog vastnaaien op zijn shirt. Wat een goed wezen is dat!


Na de zwemles van Ravin, waar Nox ook mee naartoe moet, en waar ik meestal niet echt blij van word, kwam de verrassing dat we gingen bbq'en bij lieve vrienden. De kinderen hebben zich fijn vermaakt en wij zijn verwend! 


Nog meer ijsbloemen in de tuin! 


Mijn fijne, eigenwijze laarsjes. Waarvan ik het eerst de grijze had gekocht. Ze liepen zo lekker, dat ik de rode een paar maanden daarna ook heb gekocht. Zomer of winter, ze lopen zó fijn en zijn zo goed te combineren met spijkerbroeken, leggings, jurkjes.


Waar werd jij blij van deze week?

Count Your Blessings is een idee van Anki. Meer zegeningen zien?
Maureen, ArnikaJudithMariëlleMaartjeEstherAnneMartineFrederikeTabithaMaritMaartjeLeontienBelindaMireilleIris en Debora tellen ze ook!

7 opmerkingen:

  1. Te gek dat monstertje, wat zal dat een supershirt worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik snap het, het is dan ook wel een SUPER tekening.
    En de rode laarsjes , wat goed dat je ze erbij kocht....vind je mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, dat doe ik ook wel eens: twee dezelfde kledingstukken kopen omdat ze zo fijn zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dat word een coooool shirt!
    net zo cool als de laarsjes! heb een fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind hem geweldig die tekening en hij werkt ook zo goed met vilt op het shirt!!

    En wat een mooie bloemenfoto zeg. Mooi die kleurtjes bij elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat shirt is echt de shit. Fijn dat jullie zo gezellig hebben gebarbequed, leuk kan dat zijn hè?

    BeantwoordenVerwijderen