zondag 31 juli 2011

Count Your Blessings

Deze week werd ik blij van mijn werk. Na de vakantie mocht ik weer! Daar heb ik alleen geen foto van. 


Waar ik ook erg blij van werd is deze kast. Op de foto staat hij nog bij de kringloop. Wij hebben een chronisch ruimte tekort, waardoor de boel er bijna altijd ontploft uitziet. Deze kast, dacht ik, zal daar verandering in brengen. Hij moet nog gepimpt worden. Die foto's hou je nog tegoed!


Count Your Blessings is een idee van Anki. Andere zegeningen zien? EstherAnneMartineFrederikeTabithaMaritMaartjeLeontienBelindaMireilleIris en Debora tellen ze ook!




6 opmerkingen:

  1. Leuk! ik hou van de kringloop :)

    p.s: ik doe ook mee aan count your blessings!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, wat een goede kringloop hebben jullie, lijkt wel een 'echte' meubelwinkel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben benieuwd naar het eindresultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie vondst! En dat ruimte gebrek dat ken ik...
    Ben benieuwd naar het resultaat :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En góed dat het eindresultaat is! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat goed dat je blij wordt van je werk! En die kast ziet er erg handig uit met al die vakken.

    BeantwoordenVerwijderen