woensdag 10 augustus 2011

Drie maal drie is uhmmmm

Dyscalculie lied
Drie maal drie is... ehhhh 6? 7? 33? 9? 12?
Ieder zingt zijn eigen lied
Als ik dit niet tellen kan
Dan zing ik lekker niet

Dyslexie lied
Dire maal dire si neegn
Ieddr zgitn ijzn egein lied
Deir mala die ris neeng
Ki sanp dti leidej niet!

Autisme lied
Drie maal drie is negen
Ik zing hier mijn eigen lied
zing ik dan door alles heen
Dan merk ik dat toch niet

ODD lied
Drie maal drie is zeven
Ik vind dit een heel stom lied
Als wilt dat ik dit zing
Dan zing ik dat dus niet!

ADHD lied
DRIE MAAL DRIE IS NEEEEEEEGEEEEEEN!!!!!!!!!!!!
IEDER SCHREEUWT ZIJN EIGEN LIED!!!!!!!!!!!!!
IK ZING DIT WEL HONDERD KEER!!!!!
WANT STOPPEN KAN IK NIET!!!!!

ADD lied
Drie maal drie... hé, een vogel!!!
Zingen... oh ja, Drie maal drie is negen, ieder...
Mooi weer buiten zeg!
Wat? O ja. Ieder zingt zijn eigen lied
Drie maal..... wat deed ik hier ook al weer?

:-D
Tja.....

2 opmerkingen:

  1. Het is ook fout!!! En ik heb een groot respect voor mensen die één van bovenstaande dingen hebben. Toch vind ik het belangrijk om te kunnen lachen om de gebreken die ik zelf en ook anderen kunnen hebben. Het is geen spot, het is herkenning en erkenning dat het is en dat het niet zo erg is.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mee eens!
    Maar wat een geweldig lied! Heb m naar vriendinnen gestuurd die morgen net als ik weer aan de slag gaan in het onderwijs
    Ik heb er weer zin in en om alle nieuwe lieve en bijzondere kinderen te gaan leren kennen!

    BeantwoordenVerwijderen