maandag 2 mei 2011

Paulo Coelho: Wijsheid van Mei

"De eenvoudige dingen zijn de uitzonderlijkste, en alleen de wijzen kunnen ze zien."

Mensen die mij laten zien hoe dit werkt zijn o.a. Anki en Iris. Naast allerlei mooie, niet eenvoudige, design spullen, hebben zij heel eenvoudige spullen van kringloop/rommelmarkt en zij maken daar erg uitzonderlijke artefacten van. Afgelopen Koninginnedag liep ik over een rommelmarkt en ik zag de spullen die hieronder vallen. Gaaf hoor! Ze zijn echt te vinden! Het werkt inspirerend, zoals het schilderen van oude zooi, wat ik in de tuin heb gedaan.

3 opmerkingen:

  1. Wat een mooi compliment! Heb je ook iets gekocht zaterdag? Als je eens in de buurt bent moeten we eens samen op strooptocht. Als je wil. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaaa leuk, dan wil ik ook mee! :)
    Goede mei-wijsheid, zouden we allemaal eens meer aan moeten denken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om op strooptocht te gaan met jullie! Als baby en moeder geboren/hersteld zijn, doen we dat. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen